Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2010 17:34 - 10 вица за блондинки, които дори и брюнетките не сa чували.
Автор: bezprizvanniy Категория: Забавление   
Прочетен: 21892 Коментари: 14 Гласове:
19

Последна промяна: 21.07.2010 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Вървели две блондинки - едната по-висока, другата - по-ниска. Изведнъж едната казала:
- Дай да ти мина от другата страна, че сме се наредили като аптекарски шишета!

Кои са най-тежките седем години в живота на блондинката?
Втори и трети клас.

- Може ли да се направи снежен човек - блондинка?
- Не - невъзможно е да се направи куха снежна топка.

- Какво си казва блондинката, като падне в шахта?
- Ей, добре че капака на тая шахта е отворен, иначе никога нямаше да мога да изляза.

- Какво си мисли блондинка когато роди близнаци?
- От кого ли е второто?

- Защо блондинката стои пред огледалото със затворени очи?
- За да разбере как изглежда докато спи.

- Защо блондинките държат в хладилника празни бирени бутилки?
- За да има с какво да почерпят тези, които не пият.

Две блондинки се возили в лодка, моторът спрял и те се удавили. Защо?
- Слезли да бутат!

 
- Защо блондинката не говори докато прави любов?
- Защото мама й е казала да не говори с непознати.

Една блондинка пътувала в автобус и прозорецът до нея бил отворен.
Мъжът, който седял наблизо й казал:
- Бихте ли затворили прозореца, навън е студено.
Тя го погледнала и нищо не отговорила.
След известно време мъжът казал отново:
- Бихте ли затворили прозореца, навън вече е много студено.
Блондинката пак го погледнала и пак нищо не казала.
Мъжът се ядосал, станал и затворил прозореца.Тогава блондинката го попитала:
- И какво сега? Навън стана ли по-топло?

Ако статията ви хареса - подкрепете я в СВЕЖО!



Тагове:   Дори,


Гласувай:
19



Спечели и ти от своя блог!
1. tirith - -
21.07.2010 19:13
Ех какви вицове.
Авторът е гений.
Това ми е любимия блог.
цитирай
2. анонимен - ммммммм блондинки
21.07.2010 20:10
Няма ли по нови...........
цитирай
3. анонимен - Няма ли по нови. . глобявае за стари ...
21.07.2010 20:18
анонимен написа:
Няма ли по нови..глобявае за стари вицове..........

цитирай
4. анонимен - Тези са ми любими.....нали съм блондинка:))))
21.07.2010 20:23
Ето няколко и от мен....

Това, че съм блондинка, не означава, че трябва да ми се повтаря по три пъти... стигат ми и два пъти".


Блондинка влиза в кафе. Поръчва си нормално кафе. Сервитьорката носи поръчката.
Блондинката:
- Извинявайте, но това кафе мирише на пенис...
Сервитьорката се изчервила, грабнала кафето и отишла при бармана.
- Клиентката каза, че кафето мирише на пенис...
Бармана вдигнал чашата, помирисал я и казал:
- Кажи на клиентката да го пие с другата ръка...



Една блондинка за пореден път бива скъсана на изпита по кормуване. С досада пита своя инструктор този път защо. Той отговорил:
- Сгазихте 5 души.
Блондинката ядосано отвърнала:
- Кажете ми колко души трябва да сгазя, за да изкарам книжка?

Тези са ми в топ 10:)))))
цитирай
5. bezprizvanniy - Ето няколко и от мен. . . . Това, че съм ...
21.07.2010 20:35
vihra13 написа:
Ето няколко и от мен....

Това, че съм блондинка, не означава, че трябва да ми се повтаря по три пъти... стигат ми и два пъти".


Блондинка влиза в кафе. Поръчва си нормално кафе. Сервитьорката носи поръчката.
Блондинката:
- Извинявайте, но това кафе мирише на пенис...
Сервитьорката се изчервила, грабнала кафето и отишла при бармана.
- Клиентката каза, че кафето мирише на пенис...
Бармана вдигнал чашата, помирисал я и казал:
- Кажи на клиентката да го пие с другата ръка...



Една блондинка за пореден път бива скъсана на изпита по кормуване. С досада пита своя инструктор този път защо. Той отговорил:
- Сгазихте 5 души.
Блондинката ядосано отвърнала:
- Кажете ми колко души трябва да сгазя, за да изкарам книжка?

Тези са ми в топ 10:)))))




Супер са!
цитирай
6. анонимен - Какво представлява няколко стотин ...
21.07.2010 21:43
Какво представлява няколко стотин блондинки наредени една до друга?
-Въздушен коридор.
цитирай
7. анонимен - Как умира мозъчна клетка на блон...
21.07.2010 21:45
Как умира мозъчна клетка на блондинка?
В самота.
цитирай
8. net - :)
21.07.2010 22:15
Вицове за блондиники - това е абсурд!

Всичко е чиста истина! :))))
цитирай
9. анонимен - umno
21.07.2010 22:24
gotini sa vicovete. razsmiaha me
цитирай
10. анонимен - блондинкииииииииииииии
21.07.2010 22:52
Истинаааааааааааааааааааааа да бе да
цитирай
11. анонимен - Как можеш да накараш очите на бло...
22.07.2010 04:54
Как можеш да накараш очите на блондинка и светнат?
=Като и светнеш с фенерче в ухото
цитирай
12. hristo27 - - Може ли да се направи снежен човек - блондинка?
22.07.2010 10:47
"А може ли да направи блондинка купчета от лед?
Не, невъзможно е, защото не знае рецептата!"
цитирай
13. анонимен - :-ooooo
22.07.2010 19:13
купчета??????????????????
цитирай
14. анонимен - блонди
23.07.2010 18:16
Обичам тези истории за блондинките.....ще добавя нещичко дано ви хареса.
Защо блондинките стоят в ъгъла през зимата?
Защото са чули че там е 90 градуса.

Защо няма тъпизми за брюнетките?
Защото блондинките са тъпи и не могат д а ги измислят.
/това ми е любимо/

На блондинките като им се затворят очите им се отварят краката.

Боже знаех толкова много.....но ще се сетя....може би ми поникна някой рус косъм на гарваново черната ми глава...ха...ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezprizvanniy
Категория: Бизнес
Прочетен: 2309532
Постинги: 9
Коментари: 574
Гласове: 168
Архив